2011-11-12



Hari ini 11.11.11'Enam dalam satu, satu dalam enam'. Menarik sungguh tarikh keramat ini. Sebuah tarikh yang tidak akan berlaku lagi sehingga seribu tahun lagi. Keunikan angka inilah yang dinanti-nantikan oleh kebanyakan orang untuk menjadikannya sebagai kenangan terindah untuk diingati selamanya. Majlis perkahwinan, pertunangan, declare hubungan dua sejoli, hari bersalin dan lain-lain lagi.

Tarikh 
11.11.11 ini nombor ganjil. Allah swt juga suka dengan nombor ganjil. Allah itu ganjil dan Allah sukakan yang ganjil. Lagi meriah tarikh ini jatuh pada hariJumaat. Penghulu segala hari. Juga hari keagungan dalam sejarah umat islam. 

Sejak awal pagi tadi, ramai rakan-rakan blogger yang menulis entri tentang kemeriahan tarikh 
11.11.11 ini. Sila klik link  [KLIK SINI] [KLIK SINI] [KLIK SINI].

Dan saya paling tertarik dengan entri yang saya jumpa ini. Sebuah peringatan yang seharusnya saya kongsikan bersama buat semua pembaca-pembaca di sini. Sila baca warkah di bawah dengan teliti dan dengan senyuman (",)

JANGAN BANGGA DGN TARIKH 11.11.11 
BACA INI----->

"Dalam kitab satanic the holy is satan. Yg Mr St Wingston Father Satan bagi tahu yang 11.11.11 hari kebangkitan anak syaitan dan dajjal yang akan memerintah dunia. Dan org akan memuja2 pada hari keramat yg bratus tahun Wiliam satan tunggu-tunggukan. Sebenarnye orang tak akan tahu apakah makna tarikh tersebut malah pada hari Jumaat datangnya kami untuk menyesat semua agama Islam, Kristian dan Buddha. 

Dan di mana nanti Yahudi dan kami akan gembira kerana kebodohan manusia yang ada agama tapi tidak guna dengan betul. Sesungguhnya father of god satan akan terus menyesat ank2 adam, St Mary and Crist Jesus. Maka kiamat akan muncul pada hari Jumaat dan tarikh ini bermakna untuk kami. Sempena keturunan kami 6.6.6 9.9.9 dan 11.11.11."


sorryy tu admin  yg post nie.... 

No comments:

Post a Comment